Losyen Mustajab Pati Halia dapat membakar lemak





Assalamualaikum readers, ni saja nak review, bukan iklan berbayar pun atau saya tak jual pun ya, sudah jadi kebiasaan saya, bila guna sesuatu produk yang berkenan dihati memang akan saya kongsikan. Kongsi perkara yang baik satu amalan mulia apa, haha boley?

Losyen Mustajab Pati Halia ni bukan pertama kali guna, dulu masa anak dara dan sebelum kahwin tu memang selalu saya guna untuk sapu2 kaki dan perut yang sengal kan..sebab dulu saya keje mmg kena jalan sana jalan sini, dulu kan sebelum kahwin saya  jenis yang everymonth diserang senggugut tau, siapa yang selalu kena tu tahulah rasanya  menderita macamne..losyen nilah peneman saya, Alhamdulillah mmg berkesan, dulu packing dia lain skit sekarang dah updated lagi bagus. 

Sekarang saya guna Extra Hot untuk sapu pada belakang lengan,perut dan peha untuk hilangkan selulit dan bakar lemak.Alhamdulillah dua hari guna baju saya bahagian atas lengan mmg betul2 longgar.. terkesima jap.. jadi sekarang ni saya teruskan pakai lagi dan suami pun sudi nak membelinya lagi sebab dia suka sapu pada bahagian belakangnya yang selalu lenguh2... tips : minum air kosong banyak-banyak supaya lebih efektif losyen ni menyerap pada kulit. Losyen ni juga dapat melembutkan kulit kita.Jangan sapu kat muka sudah,panas tu hokey

Antara kegunaan Losyen Mustajab Pati Halia
Untuk melegakan Sakit otot dan sendi
Urutan seluruh badan
Mengurangkan selulit
Melegakan sakit akibat senggugut
Kembung perut dan sakit belakang
Sesuai untuk wanita lepas bersalin
Membakar lemak dan melangsingkan badan

Lagi info nak tahu lihat sini Produk dari Dunia Herbs




6 comments:

  1. panas tak yunk? xpernah try lagi.. biasa losyen mustajab ni panas

    ReplyDelete
    Replies
    1. banyak type la dear, ni extra hot mmg panas la tau hehe

      Delete
  2. Dedulu Kalau saya period pain try juga
    Sapu losyen mustajab ni.. Tapi tak boleh reda sakitnya..
    Sebab dia jadikan badan saya rase sejuk..
    Mcm tambahkan lagi rase sakit piyed pain tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg betul ler kita sejuk after sapu losyen tu saya akan berselimut lingkup tapi rasa lega je perut tu

      Delete
  3. Hi. Lepas dah stop Guna Ada tindak balas Tak? Nak beli tapi ragu ragu

    ReplyDelete
  4. Lepas dah stop Guna Ada tindak balas Tak?

    ReplyDelete

thank you for ur comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...